poniedziałek, 11 listopada 2019

kraj

Komu będziecie zabierać jak już wszystko zabierzecie ? Nikt nie da się okradać w imię stworzonego prawa w nieskończoność.Przedsiębiorcy znikną z Polski.Urzędnicy będą najbardziej znienawidzona warstwa społeczną w kraju.Jestem ciekaw gdzie się będą chować i dokąd uciekać jak w pewnym momencie naród się zbuntuje i właśnie urzędasów obwini za wszystko co złego w tym kraju.dorwali się do władzy dyletanci i nieudacznicy mamy tego efekty. Zaczęli od stadniny koni i systematycznie kładą wszystkie dziedziny gospodarki w imię dobrej zmiany, czyli komuna wróciła.dupazbitaJak można żyć i pracować w państwie które wydaje przepisy, których nie rozumie i nie wie jak je interpretować? To już nie jest żenada, tylko to jest kpina z motłochu, który w tym państwie żyje i wybiera tych, którzy takie przepisy uchwalają i się pod nimi podpisują! Właśnie między innymi dlatego jestem w trakcie przenosin w miejsce gdzie osoba pracowita, uczciwa i myśląca jest tak samo traktowana a urzędy sanpo to by pomóc przedsiębiorcy rozwiązywać problemy by mógł się rozwijać i utrzymywać miejsca pracy. Jedyne co to żałuję że tak późno i niestety większość z nas nie zdaje sobie sprawy jak może wyglądać p DG w normalnym kraju. Ja na początku przeżyłem szok... a już dawno wyleczyłem się z biznesu w PŁ. Kupisz maszyny, sprzęty, komputery, programy, a po latach przyjdzie urzędnik i powie ci że owszem kupiłeś ale to nie jest koszt... Nigdy w Pl żadnego biznesu, nigdy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz